Patiëntenstop
Toen ik besloot om een tandartspraktijk in Oosterland te beginnen kreeg ik daar verschillende reacties op. Van heel positief tot voorzichtig waarschuwend. Red je dat wel? Daar heb ik natuurlijk nog wel eens aan gedacht, wat als het mislukt…
Gelukkig mag ik nu een aantal jaar later concluderen dat dit zeker een goede keuze is geweest! De praktijk gaat goed, ik heb een leuk team om me heen en ik kan me richten op het vak waar mijn hart ligt. Mensen helpen om hun mond gezond te krijgen en te houden.
Dat succes heeft ook een keerzijde, de wachttijd loopt op en daar balen we enorm van. Nieuwe patiënten moeten nu zo’n 7 maanden wachten voordat ze de eerste keer bij ons terecht kunnen. Die periode is wat ons betreft echt te lang en daarom hebben we besloten om een patiëntenstop in te lassen.
Dat is geen onwil, maar een kwaliteitskeuze. De mensen die nu bij ons in de praktijk komen verdienen 100% zorg en aandacht. Om dat te garanderen hebben we deze keuze gemaakt.
We hopen op uw begrip.