Zeer positieve resultaten patiëntenenquête
Tandartspraktijk Mondiaal vindt het belangrijk om de (on-)tevredenheid van patiënten te vernemen. Zo kan de service, kwaliteit en professionaliteit op niveau behouden worden, en daar waar nodig kunnen er verbeteringen worden doorgevoerd. Tevens blijft de inschrijving van de tandarts in het KwaliteitsRegisterTandartsen (KRT) door deze analyse gegarandeerd.
Gemiddelde beoordeling een 9,2!
Er is een analyse gemaakt over de enquêteformulieren die zijn ingevuld in de periode 2017 tot april 2019. De enquête leverde een gemiddelde beoordeling van een 9,2 op!
De enquête bevatte vragen over onder andere de informatievoorzieningen en communicatie, tandheelkundig handelen en bekendheid van de beroepskolom. Met bekendheid van de beroepskolom wordt bedoeld of de patiënt weet wie de controle of behandeling uitvoert. Alle onderdelen werden ook afzonderlijk met ten minste een 8 (of goed, tevreden) beoordeeld!
Het team van Tandartspraktijk Mondiaal is zeer tevreden met de verkregen waardering, en dankt alle geënquêteerden voor hun medewerking!
Enkele patiëntenervaringen
“Fijne praktijk, ga zo door” werd meerdere keren genoemd. Een andere leuke reactie vonden wij: “erg tevreden, en nog gezellig ook bij de tandarts.” Natuurlijk zijn er ook minder sterke punten aan het licht gekomen, zoals “lange wachttijden” en “er zit veel tijd tussen de controle en behandeling”. We zijn ons bewust van de wachttijden voor de behandelingen. Door uitbreiding van het team is de wachttijd inmiddels gereduceerd van 3 maanden naar ongeveer 1 maand. Voor nieuwe patiënten hanteren we ook een wachtlijst, zodra er een plek beschikbaar is nemen we meteen contact op.
Uw mening telt
Wij zijn en blijven benieuwd naar uw ervaring en mening. Wij nodigen u daarom uit om na contact met of bezoek aan onze tandartspraktijk een enquête in te vullen. Uw mening telt!